floridatjej

Alla inlägg den 3 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 3 september 2010 00:43

Nu har det gått en hel vecka sen Matte hjälpte mig att skriva, men hon har inte mått så bra, och mest legat och vilat. Jag har gosat och tröstat hela tiden, det är mitt jobb och jag är himla duktig på det också.

Ibland tar Matte med mig till ett ställe där det bor en massa gamla tanter och farbröder, och mitt jobb där är att göra dom glada. Det är inget svårt jobb, för jag behöver bara lägga mig bredvid, och låta dom klappa mig lite så blir dom glada, och det är ju himla mysigt för mig också. Den här tanten säger att hon inte tycker om mig, men jag tror hon bara skojar, för hon kelar alltid så jag låtsas som om jag inte hör henne och ligger kvar. Efter en liten stund så kommer oftast ett litet smil på ögonen, och då pussar jag henne på händerna.


 


Många av mina grannar är gamla, och dom har alltid godis. (Matte har gått runt och levererat lämpligt godis, så jag inte blir dålig i magen) Om jag smiter iväg till den här farbrorn, så brukar jag få skjuts hem, och hans tant säger att det är jättebra för annars sitter han bra och glor på TV, och jag tycker det är skitkul att åka kärra. 


 

På tal om kärror, i våras var Matte helgalen på att plantera blommor, och jag fick följa med till trädgårds butiken. Där hade dom störtsköna kärror, jag önskar jag kunde få en sån här att ha hemma i garaget, men Matte säger att man kan inte bara ÅKA jämt, för att om jag inte motionerar blir jag fet ??? Ska HON säga.


 

Här är ännu en kärra som jag gillar att åka i, och det är en butik som Matte alltid åker till då nåt ska fixas i huset, men dom har blommor också.

Enligt skylten på dörren, så är jag inte välkommen här säger Matte, men det bryr vi oss inte om, och nu har vi varit här så ofta att alla vet mitt namn. Dessutom har en del tjejjer i kassan godis till mig. 


 

I går var det nagelvård och shampooing av håret. Titta Elliot, det är inget farligt, det bara killar lite.............I morgon ska jag lägga in fler bilder på min spa dag, jag blir lite av en linslus då jag är nybadad, för jag VET att jag är skitsnygg,.............men jag är ingen odräglig snobb ändå........jag lovar...

ha det gott och puss på svansen alla vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards