floridatjej

Alla inlägg den 12 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 12 september 2010 00:49

I morse då jag var ut på min morron promenad, så var det nån som log emot mig där uppe i himmelen............det stod nåt om Jesus först, men det försvann riktigt fort, så Matte hann inte hem efter kameran.

 

 

  

 

Tocktäcket är nästan färdigt, Jag har inspekterat och konstaterat att det behövs lite mera bling, och det tycker nog Matte också, sen är det bara och lägga ihop med vadd och baksida och sen sy binding runt om........

Verkar inte som om det ska bli gjort idag, för nu helt plötsligt sitter Matte och stickar ??  JAG tycker man ska göra färdigt det man håller på med, innan man börjar på nåt nytt, men se det gör hon sällan, och då jag påpekar det så visar hon mig mina påbörjade gnagben som ligger lite här och var..........jäkla Matte hon ska då alltid ha sista ordet....

 

ha det gott alla vänner och puss på svansen.

 

    



Ovido - Quiz & Flashcards