floridatjej

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

BANNADE FRÄSKÄRRING

Av EvaLena Hallgren - 13 september 2010 16:57

I tre år har jag försökt blidka denna katt att bli kompis med mig, men hon fattar ingenting. Jag vill ju så gärna bli vän med henne och leka..........

 

 
 
Ingen bild

Lena

13 september 2010 17:29

jag fattar inte varför katten inte vill bli kompis med dig,men bry dig inte Buttons jag blir din kompis xxxxxxxx ♥

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:11

Jag blir jättegärna din kompis, men du är ju så långt bort.......puss

 
Sigge

Sigge

13 september 2010 19:17

Så här är det med Krokodilsjön. Länge satt det en skylt där med varning för krokodiler och en uppmaning om att man inte skulle simma.
Knallgul med engelsk text.
Då fick den namnet Krokodilsjön av mej.
Egentligen heter den nåt annat och är litterärt berömd.
Liza Marklund använder den flitigt i sina deckare då huvudpersonens mormor bor i torpet vid sjön i böckerna.
Liza har sitt hus inte så långt där ifrån.

http://svamphunden.bloggplatsen.se

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:06

Nej men gud så spännande, då kanske du kommer att hamna som huvud hund i nån deckare ? puss på svansen snygga Sigge

 
Ingen bild

Vanja

13 september 2010 19:19

Det var en riktig fräääs kärring. Hur kan hon motstå att bli kompis med otroligt gullig och charmiga Buttons. Katten vet inte vad hon går miste om......

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:04

Nej presis, men hon kanske fattar trögt, hon är ju katt......puss

 
Rudi

Rudi

13 september 2010 19:50

Men jisses, vilken surpuppa! Det värsta är att min e tycker att din katt är vacker trots allt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:03

Jag tycker också att hon är fin trots hennes sura fräs......puss på svansen handsome Rudi

 
Ingen bild

Snöplogen

13 september 2010 21:33

Den kissens klor gör man bäst i att akta sig för. Har du försökt blidka denna kisse i flera år kanske du får byta taktik. Prova att ge katten t.ex en råtta i present. Då kanske den blir din vän. Intressant himmelsfenomen i föregående blogginlägg!

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:01

Jag har delat med mig av både mat och godis utan framgång, MAtte säger att jag borde ge upp, men det gör jag ALDRIG..........Ja smileyn på himmelen va kul, dan efter skrev dom om Gud, så det är nån kyrka som fått mycket pengar i kollekt säger Matte......puss

 
kicksson

kicksson

13 september 2010 23:59

Men kära Buttons, vilken oförskämd fräskärring, att hon bara törs uppföra sig så mot Dig, speciellt när Du bara vill lattja lite ....det är väl Ditt hus !!! Fräs tillbaka bara, men Du är väl för snäll för sånt. ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

EvaLena Hallgren

14 september 2010 13:08

Nej men jag KAN ju inte fräsa, och Matte säger att jag måste vara snäll mot fräskärringen oavsett hur hon bär sig åt............och då är jag det ....puss

 
Ingen bild

blessing

14 september 2010 01:45

hehehe min Doris och rocco är goaste buddisar. men om katten kommer i knät vill han knö sig in och morrar länt ner i strypen :-)..Må väl

 
Ingen bild

Myllan

14 september 2010 19:50

men "shit" goa Buttons, så jobbig hon är, fräskärringen, men du håller nog svansen högt, o ignorerar hennes "turer", eller hur? Du gör, o har gjort, vad du kunnat, din lilla charmis, så inte mer med det! DU är kung i huset, så hon kan känna sig blåst, tycker jag !!! Puss på nosen ♥♥

 
Märta

Märta

16 september 2010 09:07

Det va med en bitchig fröken!! alla våra missar är såååå snälla ♥!!! som tur är ;)
Akta dej Button, så du inte får en klo i trynet! ;) de gör nog ont...
Kram! ♥ /Märta

http://frallorna.bloggplatsen.se

EvaLena Hallgren

18 september 2010 14:24

Jo TAck, det vet jag redan, så jag är försiktig.................men nån gång ska väl fräskärringen begripa att jag bara vill leka, jag gör ingen illa.....puss på svansarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Ovido - Quiz & Flashcards