floridatjej

Alla inlägg den 23 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 23 september 2010 17:40

Så nu ska jag passa på och tala om att det inte är bara i London det finns en "Baglady", det finns en i Florida också, och tills i dag har det blivit 8 stycken av samma modell. Det är roligt att sy väskor, och jag tycker dom är utmärkta presenter, eftersom jag tycker att man aldrig kan ha för många väskor..........eller ?  va säger ni......................

 

  

Samtliga väskor har 2 fodrade fickor med ficklock på utsidan, utmärkt till mobilen och solglasögonen. På insidan som också är fodrad finns 6 fickor så man kan ha ordning och reda på grejjorna, vilket är mycket viktigt om man lider av OCD. Jag har en släng av den "sjukdomen"men lider inte själv, men omgivningen gör det ibland..........har jag förstått. 

 Storleken är ca 36X36 cm, och samtliga har en hård bottenplatta som är ca. 35X11 cm

    

                                    SKULLS  AND ROSES

    

                                           CHECKERED SKULL

    

                                    MEXICAN PARTY

 

    

                        LIPSTICK AND ROSES

    

                                      HIBISCUS

    

                                       PENGUINS

    

                               STARS AND STRIPES

    

                  COWS AND STRAWBERRIES

 

 

Skapa flashcards