floridatjej

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

HEJ SVEJS

Av EvaLena Hallgren - 25 september 2010 16:27

Nu har jag varit ute och shoppat med Matte igen, och den här butiken är kul, finns massor med grejjer att kika på, och så är det tygrea för Matte

  

 

Dom där bollarna kan jag väl få leka med ??

     


Skulle bra gärna vilja ha lite fjädrar och bling bling, och tofsar är rätt kul, men Matte köpte inte en enda grej till mig, hon sa att jag har massor med leksaker hemma.........och det kan jag inte förneka förstås......


    


Matte köpte sig en röd sån här när vi var i New Orleans en gång. Jag snodde den då vi kom hem.  Gissa om jag lyckades dekorera med fjädrar över hela huset.............skitkul var det, men Matte tyckte inte att det var snyggt ??

 

  

 

I går kväll var vi på restaurang, och det tycker jag är mysigt. Jag får sitta på min egen stol, och ibland får jag smaka också. det vill säga om jag uppför mig ordentligt och sitter tyst, vilket jag naturligtvis gör. Andra gäster ger mig ofta beröm att jag är så väluppfostrad, och det värmer så klart, och Matte blir så stolt såååååå.....och då får jag en extra godisbit. Det lönar sig alltså att vara duktig.............

    

 

 

 

 

 


 
 
Geddfish

Geddfish

25 september 2010 16:58

Du har minst av allt tråkigt, Buttons!
Jag tycker du har skitkul.... harreminje... alla fjädrar och egen stol på restaurangen.
Myspys!
Lördagskramar!

http://blogg.expressen.se/geddfish6

 
kicksson

kicksson

26 september 2010 00:47

Buttons, tänk om Matte kunde köra runt mig i en shoppingvagn i tygaffärerna, vilken lycka. Kramkraam.. P.S Fick Du smaka något av revbenen??? I hope so....♥♥♥ D.S

http://kicksson.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

26 september 2010 09:44

En shoppingrunda och så sitta vid bordet på restaurang! Inget av det har jag fått prova på! Däremot att ligga under bordet på utomhusservering och blivit åtsmugen det ena gottiga efter det andra, jo det har hänt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Neta

29 september 2010 11:20

Nu hittade jag Dig, he he...
Ska titta in mer senare, är på väg nu...
Jag stickar åt Järbo Garn och ska lämna in en sjal för fotning idag...
Men jag läser mer i kväll...
Otroligt söt vovve...
Kram alabaster från Expressbloggen

EvaLena Hallgren

1 oktober 2010 01:45

Nej men hej, Det var länge sedan, så kul att du hittade hit....Buttons tackar för komplimangen......puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Ovido - Quiz & Flashcards