floridatjej

Alla inlägg den 29 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 29 september 2010 22:22

Nu har regnet vräkt ner i 2 dagar, så det har blivit mycket vila inomhus, och Matte har börjat på en ny hobby ??? Presis som om det skulle vara nödvändigt ? Jag fattar inte varför det inte räcker med att pyssla om mig ?

Nåja, så länge hon har nåt att pyssla med så är det lugnt i stugan............

 

    


Jag glömde berätta vad Matte köpte på Söndags utflykten, skålarna var ju till mig, och till sig själv köpte hon en elefant

 


Den har en spricka på framtassen, så den kostade bara $10, men sprickan var bara var ytlig, så då tyckte Matte det var en "bargain",och med lite sprickor i glasyren så ser det antikt ut sa hon.......... Husse blev sur eftersom han åkte på att bära den till bilen, men nu står den och ser fin ut. Jag tror nog att det ska stå en blomkruka på den sen ?  


På tal om regn, Här säger man att "it's raining cats and dogs" då det vräker ner blött från ovan. Inte fan ser jag några hundar och katter komma trillande, så det uttrycket begriper jag inte ett smack av ?? ............................ puss på er alla cyber vänner

Ovido - Quiz & Flashcards