floridatjej

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av EvaLena Hallgren - 1 oktober 2010 02:00

I min skönhets salong har jag badkar med dusch och en mjuk fin matta ovanpå tvättmaskinen, där jag ligger efter badet. Jag har en egen fön och nagelfil, och en pincett för att plocka håret ur öronen. Det sista gillar jag inte direkt, men Matte säger att det är viktigt, så jag låter henne hållas. Det enda jag inte går med på är att borsta tänderna, så jag har hört Matte säga till Husse flera gånger, att det är dags att gå till tandläkaren med mig igen. OK, har jag gjort förut, och jag sover hela tiden så det är lugnt.

 

  


Nu då jag är nyfrissad och nyrakad, (Matte rakar magen och mellan trampdynorna) så tycker jag att vi borde gå ut och besöka nån, men det tyckte tydligen inte hon, för vi har varit hemma hela dan......................begriper inte varför vi inte behöver shoppa nåt idag ?

    

Som vanligt då jag är nyfrissad så ska det poseras och tas kort. Matte tyckte jag skulle sitta bredvid åsnan eftersom vi ju har nåt gemensamt sa hon ...................Va fan snackar hon om ??? det där är en ÅSNA.....

Ja just det sa hon, åsnor är envisa, och det är........................STOPP

Jag envis ??? inte en susning..................jag gör alltid som jag blir tillsagd..........då jag har lust......................'

 

    

 

Här har Matte sytt en serietidning väska.............

Nu ska jag gå och värma Mattes säng ett tag........

puss till alla cybervänner

 

Ovido - Quiz & Flashcards