floridatjej

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av EvaLena Hallgren - 6 oktober 2010 01:00

Idag har Matte lekt med sina tyglappar hela dan, och jag har vilat...........

Vi har inte gått på några längre promenader på senaste tiden, och inga cykelturer ? och det saknar jag .........det får bli ett litet snack med Matte i morgon......  

I går jobbade vi halva dan i trädgården, och så gjorde vi en liten vända för att köpa plantor, men urvalet var uselt, vilket Matte tyckte var väldans mystiskt eftersom det har blivit svalare nu, och då ska vinterblommorna planteras. Vid förfrågan fick Matte veta att det är alltid är tomt på Måndagmorron, eftersom mycket säljs under helgen.............. .det förklarar saken, så vi får åka hit på Onsdag, för då sa tanten att 11 lastbilar fulla av plantor ska ha anlänt.

Här kommer en bild från förra året på plantskolan. Jag älskar deras vagnar.

 

  

Som sagt så har det inte hänt ett smack idag..........så jag bad Matte filma mig så jag har nåt att lägga in på bloggen.....


Smile.and the whole world smiles with you .......dadadadaaaadum

puss å godnatt... 

Ovido - Quiz & Flashcards