floridatjej

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av EvaLena Hallgren - 10 oktober 2010 20:13

Det BLEV hundparken idag.................åååååååå jääsikken va roligt jag hade. Som valigt blev jag genomlortig och jag fick ett härligt bad ,schamponering och föning då vi kom hem.

Nu är det helt OK om Matte vill leka med sina tyger resten av dan, för nu tänker jag vila...........

 

 

Jo efter badet gick jag ut på altan för att vila i hängmattan............

 

    

.fräskärringen var som vanligt därute, och jag blev så glad att se henne, och ville visa hur snygg jag blivit efter badet..............men hon är lika jävla sur som vanligt.........



Nåja, det är lika bra att jag går in och läger mig i MIN säng, (Matte säger att det är hennes ?? hahaha) för där är det lugn och ro..........................ha en god fortsättning på Söndan............puss puss

Av EvaLena Hallgren - 10 oktober 2010 04:41

Idag har Matte lekt med sina tyger hela dan igen, men av nån underlig anledning så har inte maskinen surrat alls ? Hon har suttit mest hela dan med fötterna på min pall och lyssnat på nåt här i cyberrummet, medans hon lekt med tygerna.

Här inspekterar jag dagens tyglek, och det ser väl hyfsat ut.............ska bli spännande och se vad det ska bli för nåt.......


  


Jag har suttit och glott på Matte så där som jag gör då jag vill att hon ska få dåligt samvete..............vi får väl se om jag lyckades hypnotisera henne så jag får gå till hundparken i morgon ............ 

NU är det skönhets sömn som gäller................ och för en gång skull har jag krupit ihop  i MIN egen säng...............MIn egen förrestan ?? ALLA sovplatser här i huset är mina, men jag delar gärna med mig................sov gott

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards