floridatjej

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

LÖRDAG KVÄLL

Av EvaLena Hallgren - 10 oktober 2010 04:41

Idag har Matte lekt med sina tyger hela dan igen, men av nån underlig anledning så har inte maskinen surrat alls ? Hon har suttit mest hela dan med fötterna på min pall och lyssnat på nåt här i cyberrummet, medans hon lekt med tygerna.

Här inspekterar jag dagens tyglek, och det ser väl hyfsat ut.............ska bli spännande och se vad det ska bli för nåt.......


  


Jag har suttit och glott på Matte så där som jag gör då jag vill att hon ska få dåligt samvete..............vi får väl se om jag lyckades hypnotisera henne så jag får gå till hundparken i morgon ............ 

NU är det skönhets sömn som gäller................ och för en gång skull har jag krupit ihop  i MIN egen säng...............MIn egen förrestan ?? ALLA sovplatser här i huset är mina, men jag delar gärna med mig................sov gott

 

  

 
 
Aamor

Aamor

10 oktober 2010 09:45

Helt rätt inställning att alla platser är dina för så har jag också det fast sängen kan matte ha för sig själv, jag vill bara upp och busa där ibland.
Hjäpte det med blicken? Kom ni till hundparken?
Har du några bilder på dig som liten för jag blev nyfiken när du sa att vi var lika som små!

Nosgnugg

http://aamor.bloggplatsen.se

EvaLena Hallgren

10 oktober 2010 13:01

gomorron, Jag ska be Matte lägga in fler bilder på mig från förr, men om Du villse mig på en gång så kolla Tisdag 8 Sep. där finns ett par bilder..........Vet inte om jag hypnotiserat in parken på Matte, hon dricker kaffe nu, och DET är himla viktigt för henne, så jag stör inte utan kryper ner i hennes .......uumpff.. MIN säng och slumrar en stund till..........puss på svansen

 
Ingen bild

Myllan

10 oktober 2010 12:18

Hallå där, Buttons! Ser ut att vara en massa stjärnor, så matte kanske plockar ihop Karlavagnen, eller nåt,till ett ev. täcke??? Hon är ju själv en stjärna på att sy, så det blir säkert fint, när det blir färdigt ;-)) - Nog 17 får du komma till parken o busa idag, Buttons, o träffa lite kompisar! Puss på nosen, o ha dé bra♥♥

EvaLena Hallgren

10 oktober 2010 12:57

gomorron, Jag vet inte ännu om dt blir nån park, för jag har presis stigit upp pinkat och ätit frukost, så nu tänker jag krypa ner i Mattes säng och vila tills hon har druckit sitt kaffe, som är såååååååå himla viktigt för henne.........puss puss

 
Rudi

Rudi

10 oktober 2010 15:58

Vilken sköön säng du har, den klär dig verkligen! har matten sytt den osckså? Fast jag håller med, många favvoplatser ska man ha så det inte blir enformigt att sova!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

10 oktober 2010 17:09

Vilken liten goding du var på de bilderna, matte brukar säga att många valpar är söta men det finns inget som är så sött som en Shih Tzu.
Nu är du en stilig herre och matte lägger till otroligt vacker!

Nosgnugg

http://aamor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Skapa flashcards