floridatjej

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

HOLEY SCHMOLEY HALLELUJA

Av EvaLena Hallgren - 10 oktober 2010 20:13

Det BLEV hundparken idag.................åååååååå jääsikken va roligt jag hade. Som valigt blev jag genomlortig och jag fick ett härligt bad ,schamponering och föning då vi kom hem.

Nu är det helt OK om Matte vill leka med sina tyger resten av dan, för nu tänker jag vila...........

 

 

Jo efter badet gick jag ut på altan för att vila i hängmattan............

 

    

.fräskärringen var som vanligt därute, och jag blev så glad att se henne, och ville visa hur snygg jag blivit efter badet..............men hon är lika jävla sur som vanligt.........



Nåja, det är lika bra att jag går in och läger mig i MIN säng, (Matte säger att det är hennes ?? hahaha) för där är det lugn och ro..........................ha en god fortsättning på Söndan............puss puss

 
 
Rudi

Rudi

10 oktober 2010 21:48

YES...! Äntligen lyckades du få med matten till parken! Rackarna kul ni hade där, du och dina polare! Du, den där fräskärringen du har, hon är allt en riktig bitch! Ha det bra!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

10 oktober 2010 21:57

Förstår att du behövde bada när du först blöter ner dig och sen rullar i skiten! Såg roligt ut.
Du skulle mött mina katter, som inte är mina men bor här runt om för de gör inte som din fräskärring, mina gosar och kommer glatt fram till mig, ja 2 i alla fall och de andra bryr sig inte.
Vi var nog lite lika i ansiktet som valpar.

Nosgnugg

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

10 oktober 2010 23:53

Förstår inte riktigt det där? Du hade ju redan badat flera gånger, och torkat dig med gräsrullningar! Varför måste du bada en gång till då? Fast du gillar väl det förstås. Min badsäsong är nästan slut nu. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

EvaLena Hallgren

14 oktober 2010 10:59

Tjenare Ludde, jo visserligen, men Matte tillåter inte att jag sover i stora sängen (hennes säger hon) om jag inte luktar gott och dessutom fastnar det en massa skräp i håret, och det gillar inte jag heller........puss på svansen

 
kicksson

kicksson

11 oktober 2010 10:57

Buttons va skönt för Dig att det blev the DOGGY PARK idag.. säg till Matte att hon ju kan ta med lite tyg, nål & tråd och slå sig ner på en bänk & sitta och sy lite på hennes senaste projekt... medans Du badar & roar Dig. Kramkram P.S Vad kokade Du för mat till Matte & Husse igår kväll??? inget gräs hoppas jag......D.S.

http://kicksson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena

11 oktober 2010 18:27

ÄNTLIGEN blev det hundparken det tycker jag var på tiden hihi och va roligt du verkade ha....sen blev du badad och fönade inte alls så illa,fattar inte varför fräskärringen blir så arg när du bara vill vara snäll mot henne...ha det nu så bra...Kramis ♥

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

12 oktober 2010 02:34

Heeej.
Men vad kul ni har!! vilken härlig park med swimmingpooler och allt. Här är det snart slut på badandet för nu är det snart dax för snö
Vad kul att du har en klocka så man kan se tidsskillnaden:-) Här är klockan 02.30 på natten.
Kramizar från Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Hector

Hector

14 oktober 2010 11:53

Men vad En hundpark med swimmingpool ! Vilken lyx ! fats dte är klart dte ser ju ut att vara aaannningen varmare hos er än här. Det där med att bada verkar vara smittsamt, först hoppar du i, sedan kommer nästa, och så nästa och så håller dte på. Men vad skoj ni verkar ha det ändå och sams är ni allihopa. Är dte ingen som är sur hos er. Här finns dte ett antal hundar som är jättesura om man kommer för nära dem när vi är ute på våra promenader. Jag ville ju bara leka, men de blir arga och har inte alls lust till lek. Så tråkigt. Undrar om matte kan flytta så det blir trevligare hundar ändå. Men det är klart vi har ju våra stadiga kompisar som vi leker med rätt ofta så det är ju synd att åka från dem.

http://rocketbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Skapa flashcards