floridatjej

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av EvaLena Hallgren - 13 oktober 2010 04:24

Här gör jag en inspektion av Mattes lapplek igen.........hmm det börjar lika nåt banne mig.............

 

    

 

Matte fixade en middag som luktade vansinnigt gott, men jag fick inte smaka av det, eftersom det är lök i och det skulle göra mig dålig i magen säger Matte..........vilket jag inte tror ett skit på ........... fast det är helt OK för jag och fräskärringen fick dela på överbliven  lax i stället, och sen gick jag och hälsade på Annie och Frank. Dom åt köttstuvning, vilket passade mig alldeles utmärkt, till efter rätt åt jag 3 riskakor och lite glass...........

 

  


Matte ska tydligen sitta uppe sent och leka med tyglapparna igen, så jag får väl vänta tills i morgon med inspektionen, för nu ska jag krypa till kojjjs..........natti  natti, och puss alla cybervänner.......

  


 



Ovido - Quiz & Flashcards