floridatjej

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av EvaLena Hallgren - 17 oktober 2010 13:05

I går hade jag en riktigt bra dag, vi var och shoppade på min butik..........jag visste redan då vi svängde in på parkeringen vart vi skulle, jag kände igen mig med en gång och jag fick himla bråttom.............

  

Där inne finns massor med läckra grejjor till mig, (det finns kläder också, men Matte har lovat att jag ska få slippa det, och vad man lovar ska man hålla)

  

En söt fräskärring som inte fräser.............en sån vill jag ha

 

  

här inne flaxar det runt så jag blir alldeles yr i knoppen

  

Undra just vad det här är för typ ?? han ser ut som min pipis Nisse ? Jag fick ingen chans att bita på den här och höra om den piper, nästa gång kanske..

  

Där finns också ett smörgårdsbord för mig, och det luktar gott, men inga av mina favoriter finns här.....

  

 

Åh små vita möss..........tänk om jag skulle köpa med en sån här med mig hem till Fräskärringen, då skulle hon säkert bli glad och kanske börja tycka om mig..........

 

  

 

Den här snubben gillade Matte skarpt, men jag är inte så säker på om den skulle bli en bra kompis............han var himla tjatig. .....hello hello hello...................

  

Shopping är kul, speciellt på min butik, men det är också skönt att få komma hem och ta en rejäl tupplur.............medans Matte leker med sina tyglappar

  

 

lapparna börjar växa till sig .........undra just om det är klart så Matte kan ta mig till Parken idag ?

puss puss till alla mina cybervänner............

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards