floridatjej

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av EvaLena Hallgren - 21 augusti 2010 01:51

Det är alldeles hopplöst att få nån fart på matte sen vi kom hem från den lååååååååååååånga bilresan, så nu ska jag ta över bloggen ett tag.

Matte tror att jag också är slö, men det är för att jag vill inte gå ut, det är skållhett på trottoaren därute, men här inne i luftkonditoneringen är det ok.

Idag fick jag följa med matte på hennes chores runda, och tro det eller inte, jag tycker fortfarande det är kul attåka bil.

På första stället luktade det himla gott, men jag fick inte nosa omkring så mycket, det var dammigt där och jag är nybadad igen. Matte lämnade sin väska på lagning och jag hörde att vi ska hit igen om en vecka.

Sen åkte vi till en affär som jag varit till många gånger förut. JoAnns, dom säljer tyger där, och jag träffar alltid en massa tanter som gillar mig. Jag gillar dom också.......nästan allihop.

Idag hade jag en himla tur på den butiken....................jag såg nämligen en bäver-råtta eller vad det nu kan vara ? jäkligt mysig i alla fall.

Jag slet ner en från hyllan och spottade massor på den så Matte skulle bli tvungen att ta med den hem, tricket verkade fungera alldeles utmärkt tills vi kom till utgången..............då slet matte den ifrån mig och gav den till en tant. Jag ställde mig då upp i korgen och tittade på henne med bedjande ögon............det funkade, jag fick den tillbaka.


           

Jag har flera kompisar här på bloggen, Peturs o Märta är Frallor och dom har jag känt längst. Jag och Märta har en lite cyber romans, men det vet inte Petrus nåt om.


 

Ibland är ag riktigt full i fan...................som en Devildog med självlysande ögon .........haha

  Sigge och Elliot har jag nyligen träffat , ( ja här på bloggen förstås), dom är  stora killar jämfört med mig , me det spelar ingen roll så länge dom är bussiga......

Nähäpp, det här bloggandet ärt riktigt tröttsamt, måste ta en power tupplur.......vi hörs i morgon.....


  bra bäver-råtta, duger som kudde också

Sluta blixtra.........


  Bäver-råttan är inte dum, han kan härmas.........  


Ovido - Quiz & Flashcards