floridatjej

Alla inlägg den 10 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 10 september 2010 12:59

Har ni sovit gott ? Det har i alla fall jag.......t.o.m. så bra så jag kryper tillbaka bland kuddarna efter morrondrillen och frukosten. Matte dricker sitt kaffe så det dröjer ett tag innan det blir nån action här i huset.


 


Igår var vi till tygaffären igen  eftersom Matte hade en rabatt kupong, som absolut var tvungen att användas. Jag letade efter min favorit tant som alltid vill kela och kramas, men hon var inte där ?  Hoppas hon kommer tillbaka till nästa gång.

Jag hittade mysiga gosedjur, och försökte dra ner dom i korgen, (Det är så Matte gör då hon vill ta hem grejjer) men Matte sa att jag kan inte få en leksak varje gång vi är ute och handlar ??? Jaha ...varför inte det då ?

 

    

 

NU börjar det banne mig likna nåt ........15 rutor av Mattes "tok täcke"är nu inspekterade, och jag tycker det behövs lite mer bling bling lite här och där.........så vi får väl se om Matte lyssnar...

 

  

 

 



Skapa flashcards