floridatjej

Alla inlägg den 17 september 2010

Av EvaLena Hallgren - 17 september 2010 04:18

Nu är det så här va, jag måste bara få klaga.....  .........Matte har inte varit ett dugg uppmärksam på mig i dag, hon har sytt hela dan, jag tror att hon fått väskfnatt..............ja jag får ju förstås min mat och det blir små toalett vändor, men jag vill gärna ha lite kul också, så nu måste jag hypnotisera henne. ( ett trick som jag lärt mig alldeles själv) ............Så här gör jag....................jag sätter mig fint bredvid henne, men säger inget, jag sitter helt tyst och blixtstilla.............och glor, och glor, och glor....... Jag vet att Matte vet att jag sitter här, men hon kämpar emot att inte titta mig i ögonen, eftersom hon vet vilken superkraft jag har.

Jag ger aldrig upp, Matte förlorar vrje gång.......................

Den här gången la jag in en önskan om "HUNDPARK"  så  nu gäller det bara att ligga i så Matte inte glömmer.

Suss gott puss

 

          

Skapa flashcards