floridatjej

Alla inlägg den 8 september 2011

Av EvaLena Hallgren - 8 september 2011 23:01

Nu börjar det närma sig avresedatum, och matte har blivit totalt knäpp, dvs. värre än vanligt. Hon kilar omkring som en galen höna, och packar ner, packar upp, sätter väskan på badrumsvågen...................visst har jag hört fula ord förut då hon ställt sig på den, men nu är det banne mig värre än vanligt.


Jag har packat med present till Märta som är en fin Fralletjej, som jag känt länge här i cybervärlden. Matte säger att vi nu ska få träffas i real life............woohoooooo. Hon är jättesöt, men jag har hört att hennes käkar är rena leksakskrossen, så jag har inhandlat ett tuggben som ska räcka jätte länge.....hoppas hon gillar det.


 

Jag har flera gånger kilat iväg till min baconlady och väntat och väntat vid dörren, men hon kommer aldrig ??? Matte säger att hon har åkt bort, och kommer inte tillbaka på 2 månader ?  Vad sjutton är på gång ?  har alla tvåbenta fått resfeber ??


 

  naturligtvis va matte tvungen att sy en ny "handväska" för att få plats med grejjor som hon nödvändigstvis ska ha med. Vi får väl se vad flygpersonalen säger om den här storleken ....


   


några löpare blev också färdiga och  nu packade i väskan.


 

Matte har fått en snilleblixt och tänker sy ett täcke med minnen från denna resa, så att alla hon träffar ska få måla en ruta på tyg med pennor hon tagit med..............och här har hon själv börjat


 

Vet inte än hur galen matte hinner bli innnan resan på Måndag ?  Tisdagmorron stiger vi av planet i Stockholm...........kanske hörs vi från Sverige nästa gång.................tills dess.........blötpussar till alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards