floridatjej

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av EvaLena Hallgren - 15 februari 2011 05:32

Jag märkte genast i morse att det var nåt nytt på gång, och det var inte nåt bra för mig det kände jag mig helsäker på.......................och mycket riktigt, inte nog med att matte drar iväg på tygaffärer flera ggr i veckan, nu ska hon jobba där också !!!

Det blir bara 2 dar i veckan har hon lovat.........så det får jag väl stå ut med då.............ja och ibland nån enstaka Lördag, sa matte.......................nej stopp sa jag, bara för att jag bjuder på en nagel behöver du inte ta hela jävla tassen sa jag...........hon kanske försöker luras..........jag får hålla järnkoll på henne nu.

Matte hade nog dåligt samvete för hon kom hem med världens bästa present till mig...........den var inte till mig sa hon, den skulle hon ha på cowboy kalaset som hon planerat.............nähädu, när den började gnägga så hade matte inte en suck, DEN VAR MIN   ...............................ni må tro att den var kul ...............ja ni kan  kika här

 


 

Finfin pålle.....................blötpussar på er alla vänner..............och ovänner

 


 

 

 



Skapa flashcards