floridatjej

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av EvaLena Hallgren - 13 mars 2011 03:03

Nu är det nåt på gång igen, jag känner vibbarna...........Matte har varit hemma med mig i 4 dagar nu, vi har varit till trädgårdshandlarn, och där var vackrare än nåsin, men så var det det där med att ladda batterierna till kameran........det är inte första gången det har hänt, men det går inte att lära gamla mattar att minnas allt......................

Vi har varit på många långpromenader, 2 cykleturer .......så jag har i stort sett mått som den kung jag är....................men vibbarna ja..............jag har tagit fram passet för att på minna henne om den där Stockholmstjejjen som gillar mig....

 

  

  


Nu undrar ni frstås varför jag fått vibbar.....? jo kolla in den här tex..


  


det ser väl vem som helst att det här är början till ett täcke till mig, och det tycker jag faktiskt luktar lite som matte har dåligt samvete ?

 

  


Kolla här då ...........eget shampo, och jag fick en låååångt skumbad med föning efteråt, och en tupplur i hammocken bäddad med fjäderhögen

 

   ..........

Häftigt tycker jag, men lite misstänksam är jag allt


  


Nä men kolla nu detta, va i ??? ... "MIN" SYSTOL, framdragen till fönstret där jag får ligga och gona mig..........detta är droppen som fick vattenskålen att rinna över....Matte har definitvt nåt på gång, och jag tror inte det är nåt bra för mig...........

 

Vi har gjort besök hos kryddntanten också, ett ställe dit man går om man vill bota  diverse ont, med örter . Matte tycker det är mysigt här, men litar bättre på vetrinärerna vi går till . Stephanie gillar allt luktegott som finns här inne , medans matte mest nyser av det

    

 

Vet ännu inte säkert om matte tänker åka bort utan mig igen, men vad jag har hört så är det nån jäkla tyg-quilt mässa som varar i 3 dar ???

Fy fan för matte..................................

då blir det att ligga på platsen jag hittade förra gången hon var borta. Ryggstödet på soffan är ett perfekt utkik på ytterdörren hon försvann ifrån..............

  

 

Tröttnar jag på att vänta, så får jag väl leta fram en bra bok att fördriva tiden med ..........undrar just hur dom smakar ????

 

  


varma soliga blötpussar till alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards