floridatjej

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av EvaLena Hallgren - 19 mars 2011 00:28

Innan matte åkte på hennes tyg lapptäcks mässa, så var vi ut på restaurang som ägs av Svenskar, och där åt hon nåt jättesmaskens..........och jag fick faktiskt smaka lite av steken. Det allra bästa med det här stället är att jag får följa med, OCH dessutom så fick jag  en egen tallrik med kyckling.........


resten av bilderna är från där matte tillbringar helgen utan mig, och dom

får tala för sig själva.


                                  


och så här ser det ut där matte jobbar


  


hon har säkert kul, men saknar mig till tusen........och jag henne så klart.............

ha det gott ............blötpussar.


PS. Matte är också himla nyfiken på vem i Äppelbo som är här på besök ??? har vissa misstankar, men det vore kul om Du kunde indentifiera dig.

 

PS. Fan också, matte knasade till det så alla kommentarer försvann............sorry

Ovido - Quiz & Flashcards