floridatjej

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av EvaLena Hallgren - 7 juli 2011 12:51

och förbannade datorer. För andra gången sen total renovering av stora datorn så har den blivit totalt svart igen, och det är ju där som jag har alla foton.

4 juli är en stoooor fyrverkeri dag här, och aldrig förut har jag brytt mig, MEN den här gången smällde det utanför mitt hus. Det sprakade och smällde så ini nordens, och jag blev livrädd.

Husse gick ut och bad grannen att gå bort från husen, tex. till tennisbanan eller ut på golfbanan .............men icke sa nicke.

Så från att ha varit en tuff glad orädd hund,med en ständigt viftande svans, har jag nu blivit en nervös rädd stackare med svansen mellan benen.

Matte tröstar och lovar att det inte är farligt, och hoppas att det sk gå över, men nu har det gått 3 dagar och det behövs inte mycket mer än en fjärt, ,så åker svansen ner, och jagföredrar att ligga under sängen, i stället för att vara social.


   Så här ligger jag just nu, och det har blivit en mycket vanlig syn, till min mattes stora förtvivlan.

 

Första Juli (innan eländet började ) hade vi världens åskoväder, och det regnade 62 mm på bara några timmar. Jag och matte la oss i ute rummet och njöööt.


 

 

 

 

 

och här skulle det bli ett videoklipp, men det ska konverteras, och blir inte klart förrän 13,05.

OK, senare idag ska jag få följa med till en hästfarm igen, och det eftersom det snart är baddags så får jag kanske smaka och rulla i vad jag vill................yippiiiiiiiiiie

Matte hoppas i alla fall att få se mitt gamla jag..........

Återkommer i eftermiddag.

blötpussar......

 

 

 



Skapa flashcards