floridatjej

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av EvaLena Hallgren - 25 juli 2011 23:05

Nu har jag gett upp med att tjata på matte att skriva, det gör ingen skillnad,  eftersom hon gör som hon vill ändå. ..............skulle se ut om JAG gör det, då blev det nog ett himla liv i luckan. Matte säger att det gör jag ju ...........ok då erkänner att ibland skiter jag i vad hon säger, och det är just min ras mycket känd för......så det så

Jag fick faktiskt följa med till farmen förra veckan, men det blev att sitta i vagnen så inga loppor skulle hoppa på mig.

Det var helt ok, och jag bad den här stora killen att skicka ett par köttbullar min väg, men han bara blåste på mig.......

 

Gammelhundarna var förstås där, och dom hade säkert en del loppor på sig, för dom kliade så ini nordens..............skönt att slippa tycker jag.


 

Det var fruktansvärt varmt igen, och Karen blev genom svett då hon red på Noble. Han är mycket större än Sammie och Karen sa han var mycket fin att rida på.


 

Nu är han också adopterad, och ska flytta till samma stall som Sammie. Han är fin , men nu är det så att Sammie redan har blivit kär i en jättestor kille som hon umgås med hela dagarna...............det ska bli spännande och se vad Noble tycker.

Hans flyttdag är idag,  så jag hoppas jag får besöka dom snart.

Noble har kanonfina ögon,.........man kan se sig själv............titta noga så ser ni att jag speglar mig....

 

En heldag ute på vift gör mig himla trött, så det är skönt med tupplur med mina nallar då jag kommer hem.


 

Har snott mattes fjärrkontroll för att stänga av skiten som hon har på hela natten, ??? fastän hon sover.....knäppt


 

NU är det middag som gäller, matte ska fixa räkor å spagetti.....mums .


ha det gott alla kära ..........och blötpussar i massor.



Ovido - Quiz & Flashcards