floridatjej

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av EvaLena Hallgren - 6 januari 2012 14:03


Visserligen har året presis börjat, men fortsätter det så här,kommer det att bli toppen. En av stalltjejerna har varit i bilolycka, (inget bra början på året för henne, men hon ska bli OK) så Mattes kompis undrade om vi kunde hjälpa till och mocka stallen, och det kunde vi så klart.


När vi kom dit mötte Freckles oss glad så ini nordens att jag kom, men lite väl närgången till att börja med, så jag fick ju faktiskt säga ifrån på skarpen ett par gånger, sen blev vi bästisar.

 

 

 

          

 Vi marcherar fram höger , höger ............

Jag visade honom de allra färskaste köttbullar, och var villig att dela med mig, men eftersom Freckles bor här, så har han nog förätit sig och är inte intresserad längre..............wooohooo mer för mig.

 

   

 

Dom här köttbullmaskinerna är jättebussiga, jag får göra presis som jag vill, och även om matte inte tycker som jag så lät hon mig kuta runt presis som jag ville, enda gången hon tjoade, var när jag stod under Elvis (som är största maskinen )och höll på att få en rejäl dusch. Det var äckligt tyckte hon ??

Det här är minstingen i gänget, och hon väntar på att få gå ut i hagen.

 



  ¨


Jag har inte en chans springa att ikapp med dom, men om jag håller mig lite bakom så kan jag ha världstur och få alldeles färska varma köttbullar levererade.

 

   

 

Matte och Karen jobbade på med att skyffla köttbullarna i stora kärror, medans jag kutade runt och hade skit-kul.

 

   



 

Det bor en fräskärring här också,en  bamsestor en, och fantastiskt stilig. Min egen fräskärrings fräs, är bara en liten viskning i jämförelse med denna, så matte blev lite förskräckt när jag försökte bli kompis med den. Jag insåg faktiskt själv hur illa det kunde gå så jag vände den ryggen och fortsatte på min upptäcksfärd med Freckles hack i tass.

 

 

 

På min upptäcksfärd upptäckte jag världens största köttbullberg...............och jag ville leka "King of the hill", men det ville inte Freckles..............tråkmånsen.

 

   

 

Då kan vi väl leka kuragömma då sa jag och gömde mig i skottkärran, men då började han stortjuta ? Det gjorde han förresten himla ofta, och högt till tusen. Matte blev lite irriterad och bad honom att hålla igen nosen, men han är en Beagel, och dom är aldrig tysta förklarade jag för henne.

 

    

 


Alla utom Sammi och Noble fick gå ut och springa i hagen, och det tyckte jag var himla orättvist, men det är tydligen nåt triangeldrama på gång, och Elvis mopsar upp sig. Noble ska hela tiden försvara sin tjej, och då blir dom osams, så därför får dom bytas av att vara ute. Sammi är riktigt tjejjig av sig, och visar att hon gillar mig genom att blåsa på mig.............

 

 

 

Skulle vara bra om hon kunde blåsa dig ren ,säger matte

Vadådå , jag vet att det blir spa då jag kommer hem, för jag tvivlar att jag får sova i "min"säng så här?

   

 

Noble är mattes favorit, han är så lugn tycker hon, så nån dag ska hon faktiskt försöka rida på honom..........misstänker att det blir nån dag då jag inte får följa med.............

 

  

 

Så var det slut på det roliga, Sammi får ett godis, och jag får ta farväl av alla, och åka hem till.............ja


   


Badkaret så klart...............så här smutsig var det länge sen jag varit, men SKITkul hade jag

 

  

 

Nu är jag så totalt slut så jag slumrar till lite mellan föning och kammning,.......................varm luft över hela kroppen, massage och surret från torken..........gääääässssppp ....rena sömnmedlet...........myys

 

    

 

Matte tvättade inuti munnen och tungan ....................och tungan ?????? DET var äckligt läbbigt...

En rolig dag har jag haft, och det hoppas jag att alla mina vänner också har...................

pussar till alla .....(matte har ju tvättat munnen)

och GOD FORTSÄTTNING PÅ NYA ÅRET


 

  

Ovido - Quiz & Flashcards