floridatjej

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

DETTA BÅDAR INTE GOTT.

Av EvaLena Hallgren - 26 februari 2013 01:31


Matte håller på att packa i stora väskan ? och inte en enda av mina prylar har hon stoppat i, Jag nosar och nosar , men icke icke icket


 


va F$N HÅLLER DU PÅ  MED MATTE ??? det här är inte schysst !! va håller du på med........

Ja så fick jag till sist veta att jag inte får följa med ? i 4 dagar ska hon vara borta, hörde ni   FYRA dagar!! hur ska hon klara det utan mig ? 


 



Hon ska möta kompisen från valptiden, hon som bor med dom skiträdda katterna som jag hälsade på i Mattelandet förra året. Matte å kompisen ska tjoa runt i New York, å sen kommer dom ner hit, och då ska jag ta hand om dom båda. New York är en skitstor stad och där är det ett himla oväsen hela tiden, så jag får faktiskt hålla med matte om att det är bättre att jag stannar hemma.................förhoppningsvis så fattar husse när jag säger till om vad jag vill ha, matte har lovat att ringa varje dag och påminna......;-)

Det fixar sig nog..................menjag passade på att sno bloggen tillbaka nu då hon har himla dåligt samvete over att lämna mig........man får inte vara dum, det gäller att ta tillvara varje tillfälle som dyker upp.......

Blota Pussar på er allihopa, jag har saknat er    Buttons

 
 
Elisabeth

Elisabeth

26 februari 2013 18:46

Haha! Ja vad är det med husdjur och väskor? Mina katter brukar också parkera i väskan när den håller på att packas =)

http://www.lajsa.com/vinn-ett-halsband

 
Kasper

Kasper

26 februari 2013 19:04

Nä, vad ska du i NewYork att göra! Du har det mycket bättre där du är, det är jag säker på! Fast det är ju lite synd om matten förstås, hoppas hon överlever skilsmässan från dig. I FYRA HELA DAGAR - det blir tufft...
Väldigt skojigt att se dig här igen. Du får väl tala vackert med matten, så att hon hjälper dig att komma till tals lite oftare.

http://beritelisabet.blogspot.se

 
Rudi

Rudi

27 februari 2013 22:07

Taskigt av matten att flyga iväg så där från dig! Men fyra dagar är väl ganska OK ändå, eller hur? Sen får du ju dubbelt så många mattar hem igen! Hang in there, Buttons!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Lena

Lena

5 mars 2013 09:54

Men lilla stackars Button! -hur kunde hon!!! :((( ..... ;) /Lena & Svenska pussar från din Prinsessa♥ /Märta

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

9 mars 2013 16:01

Du har det säkert mycket bättre hemma men hon hade ju inte behövt resa ändå! Kompisen kunde väl struntat i New York och kommit direkt ner till er, mycket bättre och så hade matte sluppit resa ifrån dig!

Nospuss

http://aamor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Ovido - Quiz & Flashcards