floridatjej

Alla inlägg under februari 2013

Av EvaLena Hallgren - 26 februari 2013 01:31


Matte håller på att packa i stora väskan ? och inte en enda av mina prylar har hon stoppat i, Jag nosar och nosar , men icke icke icket


 


va F$N HÅLLER DU PÅ  MED MATTE ??? det här är inte schysst !! va håller du på med........

Ja så fick jag till sist veta att jag inte får följa med ? i 4 dagar ska hon vara borta, hörde ni   FYRA dagar!! hur ska hon klara det utan mig ? 


 



Hon ska möta kompisen från valptiden, hon som bor med dom skiträdda katterna som jag hälsade på i Mattelandet förra året. Matte å kompisen ska tjoa runt i New York, å sen kommer dom ner hit, och då ska jag ta hand om dom båda. New York är en skitstor stad och där är det ett himla oväsen hela tiden, så jag får faktiskt hålla med matte om att det är bättre att jag stannar hemma.................förhoppningsvis så fattar husse när jag säger till om vad jag vill ha, matte har lovat att ringa varje dag och påminna......;-)

Det fixar sig nog..................menjag passade på att sno bloggen tillbaka nu då hon har himla dåligt samvete over att lämna mig........man får inte vara dum, det gäller att ta tillvara varje tillfälle som dyker upp.......

Blota Pussar på er allihopa, jag har saknat er    Buttons

Av EvaLena Hallgren - 15 februari 2013 17:56


I'm making colorful shopping bags, all fabric is 100% cotton, machine washable (take the loose bottom out)


There's 6 pockets on the inside, and two with flaps on the outside.


Fully lined and padded.


Bags are one of a kind, and if you want to buy it's 350 kr. or $ 55.00 + shipping.



 

                       

Skapa flashcards