floridatjej

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

KVÄLL 2

Av EvaLena Hallgren - 23 juli 2010 06:38


Efter Touledo blev det en ny fartsträcka tills vi äntligen kom fram till Memphis där vi  hittade ett hyfsat hotell.

Efter dusch och ombyte så var vi så klart tvingade att åka in till berömda Beale st. inga problem ...........hur fan bar jag mig åt innan Garmin ?

På eftermidagen då vi vet på ett ungefär så kollar jag bara med Garmin var hotellen ligger, slår en signal och undrar om dom är hundvänliga och hur hyfsat priset är.Vi bor ju inte på Taj Mahal, men det ska banne mig vara rent. Ofta är det lite si och så med det, så jag kände mig mycket nöjd med hotellet vi är på nu ,rent och snyggt och jättebra pris.....................Nu då jag sitter här vet jag varför, Flygplatsen ligger här och planen dundrar föbi minst en gång i kvarten...........fan oxå........nu blir det förstås inte mycket sömn. Gubben tog ut hörapparaen och snarkar så gott.


Beale st. påminner en hel del om New Orleans, party, party party,och härlig musik,och naturligtvis på vrålvolym, så det blev lite jobbigt för gamla öron.


 

2 cocks


   

this is 2............??


     

Polisen susar runt på sina Segway.Det fanns gott om poliser en del,gående,ridande och i bilar..........tydligen lite vilda västern


 

Denna skylt satt i fönstret på varenda bar, och vi fick veta att det var olagigt att ta med puffran till Beale st............lugna gatan med andra ord ?


 

Den här baren hade trappor på båda sidor, så tjejerna kan knalla upp och hänga av sig BHn, ja åssa dansa lite också kanske


 

Har ni sett vilka läckra toalettlock ? Klart som attan att denna butik var stängd.......


Några killar slog proffsiga kullerbyttor på gatan och tiggde pengar.Jag pratade med en kille och frågade hur länge han tränat, han svarade sen han var 7 år. och dom tränar varje dag.(jag är jäkligt imponerad av mig som lyckades plåta och lägga in denna film alldeles själv)




proffsiga killar, så visst var dom värda lite pengar för uppträdandet.


Till sist kvällens fadäs....

När vi lämnade hotellet undrade jag om adressen till hotellet stod med på nyckeln ? Gubben kollade, och sa nej, men eftersom jag redan hade svängt ut på stora vägen, så tänkte jag att det fixar Garmin.

På retur resan hade jag glömt vad hotellet hette ???, Q nåt?? La Quinta ? finns inte Quest ? finns inga hotell p åQ hos Garmin.

Nu börjar jag bli sur, trött och hungrig..........alltså grinig.

Gubben sa inte ett skit, (han vågade inte ) och jag kom på att det funnits ett American Inn på samma gata. ...........smart va ? jomen, det finns tydligen mer är ett Inn.....jag irrade runt en stund och åkte på känn, (vilket jag ofta gjorde innan Garmin )Till sist fick jag en snilleblixt, jag hae ju ringt hotellet och bokat, så då finns ju numret kvar i mobilen. Jag ringde lobbyn och bad om adress...............jag var 4 minuter från hotellet.

Nu var jag så grinig att jag inte ville gå ut och äta, så det blev en kyckling i påse fån Burger King  ...........yuck

Självklart så passade jag på och sa åt gubben att nu är han skyldig mig en flott middag i morgon kväll...........Det är absolut inte hans fel, men jag skyller på honom ändå, för då känns det lite bättre........klockan är halvett på morron nu och minst 30 plan har dundrat förbi medans jag skrivit...........Buttons gillar det inte nåt vidare.............godnatt




 
 
Ingen bild

L

23 juli 2010 08:03

The man with the big cock?
Skyll inte på den lille gubben när det inte är hans fel.
Varför hänger dom upp bh-arna frågar den enfaldige..
Kram

 
Ingen bild

nakkik

23 juli 2010 09:11

jisses, det blir säkert enhelt fantastisk resa!!!!! Cockadolidoooo från 'gurksta'n'

 
Ingen bild

Myllan

23 juli 2010 11:36

Härligt med äventyr, eller hur? *lol* Det verkar ju vara fullt ös i den stan iaf, hehee... Rivstart på resan "so far"..., o mer lär det bli ;-))

 
Ingen bild

Lena

23 juli 2010 11:37

LOL vilka läckra bilder,hängde du upp din bh oxå!!!!Vilken tur att du har Garmin!!!!!!Kramis ♥

 
EvaLena

EvaLena

23 juli 2010 14:39

Nej jag hängde inteupp min BH, det fanns inte plats :D........Hmmm,undrar vem L är ? och jag har ingen aning om varför dom hängde upp dom, men det har säkert med sprit och fest att göra. Kanske det också beror på att Amerikanska män är tuttgalna.....

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Myllan

23 juli 2010 16:57

PS. Skulle absolut inte ha nåt emot dasslocket med gitarren ;-)) *Rockar fett*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EvaLena Hallgren - 4 september 2023 08:44

We are getting ready for the long flight back to Florida tomorrow so Mom isn't giving me any time for my story but here are some pictures from Stockholm where we are staying until tomorrow. According to Mom, this is the cleanest city we visited. and ...

Av EvaLena Hallgren - 24 augusti 2023 17:03

 We have been having many sluggish days lately, it's been raining, and Mom was in the mood for a meal she used to love as a puppy. so she's been cooking a real meal for a change. It was very tasty but Mom seemed to have difficulties cooking for one p...

Av EvaLena Hallgren - 20 augusti 2023 19:35

We woke up to a gorgeous sunrise at 4.45 AM It's definitely getting closer to  fall because it's getting dark at night now     Yes, Mom kept her promise and we stayed for a second night at the marina, and on the second day, we had lunch there....

Av EvaLena Hallgren - 16 augusti 2023 16:41

It hasn't been easy to get Mom to help me with my story, because now Mom got a book that completely mesmerized her. The author is from her puppy town and the story is about a woman's life and struggles to live in Northern Sweden from 1896 to 1985. ...

Av EvaLena Hallgren - 13 augusti 2023 08:12

Ever since we arrived in Mom's puppy town she's been sleeping later and later in the mornings, this morning she didn't get up until 7.30, that's a record. I think she's reminiscing back to her teens? Here I'm running after the ball at the same fiel...

Ovido - Quiz & Flashcards